El meu pràcticum a Nazaret s'ha basat sobretot, a part d'altres aspectes, a realitzar Plans Individualitzats d'alumnes del centre. Per a realitzar els plans Individualitzats, han sigut esssencials les proves d'inte·ligència administrades als alumnes, l'avaluació d'audició i llenguatge des de logopèdia, on he assistit com a observadora directa, les observacions dels tutors a l'aula i l'observació directa a l'aula del Gabinet Psicopedagògic.
He realitzat sis plans individualitzats de sis alumnes de 1er i 2on se Primària, adaptats cadascun a les necessitats de cada alumnes avaluada prèviament. Les dificultats que presenten són bàsicament aspectes bàsics, com la lateralitat, l'orientació espacial, motricitat, entre altres.
Amb aquests alumnes, es treballa de manera individual amb la psicòloga, i en aquest cas, també amb mi, amb una temporització de dues hores semanals, i dues hores setmanals també a logopèdia. El material l'hem preparat des del Gabinet Psicopedagògic, adaptat a les seves necessitats. El treball que realitzem amb els alumnes no només es basa en la realització de fitxes sinó també en el treball pràctic previ que fem abans de realitzar les fitxes, perquè sigui més entenedors per ells.
Durants aquests mesos s'han notat grans canvis en el treball dels alumnes però cal seguir treballant molt perquè puguin seguir el ritme i el nivell de la seva aula.
No hay comentarios:
Publicar un comentario